tirsdag 13. juli 2010

Hus overtakelse 12. Juli 2010

I dag ble huset offisielt vårt. Strømmen ble lest av og nøkler overlevert. En vemodig dag for selger, en gledens dag for oss. Nå gleder vi oss og grue gleder oss litt, for dette blir mye arbeid! Vegger skal rives, rør skal legges og skiftes, alt elektriske skal byttes, ja ikke vet jeg alt. Dette er Kenneths avdeling og jeg legger meg ikke for mye borti. Jeg skjønner ikke meste parten av det likevel ;) Min tid vil komme, når det skal males og fikses. Interiør og møblering er liksom litt mere min greie. Jeg går vel mot en høst som alenemor og en mann med to jobber. En offshore og en med huset. Tro om jeg får se han dager uten arbeidsklær??
Vi har valgt dette selv, så jeg skal ikke klage. Jeg LOVER!! Haha, ja tiden får vise. Nå først er det sommer, håper å få nyte noen varme dager på den nye eiendommen ;) Legger med noen inne bilder jeg tok i dag. Gleder meg til vi kan begynne med FØR OG ETTER sekvenser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar