mandag 10. januar 2011

Bruktfunn

For lenge siden var jeg innom bruktbutikken Antikk, som har langt i fra bare antikviteter. Jeg la merke til dette serviset, men syntes prisen på 700 var for mye. Jeg liker det veldig godt, bestemoren min hadde noen deler av det. Generelt faller jeg for Turi design, mye fint retro stæsj. På fredagen var jeg innom igjen, og der stod det enda. Jøsses tenkte jeg, ikke mange kunder her. På Fretex hadde det blitt solgt rimelig kjapt. Etter å ha svinset rundt litt, spurte jeg om prisen, når han sa 350 kr slo jeg til ;) (neste dag vel og merke, hadde ikke penger da) Komplett frokost sett, med eggeglass, kaffekopp, tallerken, mugge og stettfat. Jeg er rimelig fornøyd ja! Settet heter August, er Turi Design og stemplet fra Stavanger Flint/Figgjo.
Nå ser jeg frem til koselige frokoster her på Haganeset ;)

1 kommentar:

  1. Du må gjerne si ifra hvis du har lyst til å selge settet igjen :)

    SvarSlett