mandag 10. januar 2011

Etter litt mere fin måling, ser vi att vi kan gå for en større servantvask enn først antatt. Jippi :) Vel jeg hadde forberedt meg på å leve med liten vask. Hehe, så da var det å kikke igjen da. Google, google, google, hei, denne har jeg sett på før. Denne passer stilen på badet og 2. etasje godt, sjekke mål....Ja, så hadde jeg bestemt meg igjen. Serien heter Sekel og kommer fra Duo Bad. Det blir servantskap og speilskap. Vask i porselen denne gangen, veldig fornøyd med det. Håper jeg også får plass til et annet speilskap de har. Det er i full figur størrelse, så kan ungene speile seg også. Armaturet på badekaret er i nostalgisk stil, så jeg har funnet til vasken og dusjen som jeg tror matcher. Men, jeg skal forhøre meg om kvalitet før jeg bestemmer meg. Så om det ikke blir forandringer igjen blir det disse baderoms møblene som skal pryde badet ;)

Litex platene er nå på plass og det smøres membran så det spruter. Håper det er klart til flislegging på onsdag!

2 kommentarer:

  1. Voldsomt til blogging her nå!

    Går det litt i surr, frøken Tolix/Litex...:)

    Hihihi...

    SvarSlett
  2. Ja, rett skal være rett du frøken nesevis ;)
    Blogging ja, hva annet skal jeg finne på. Spise sunt har gått i vasken,trene har gått i vasken, strikke/hekle/brodere har gått i vasken. Sjå tv er kjedelig, så da sitter jeg her med min beste venn ;)

    SvarSlett