tirsdag 4. januar 2011

Hverdag igjen!

Så var hverdagen her igjen, gjett om det var deilig :) De to eldste, glade og fornøyde for å være i barnehagen igjen. Og mor, glad for noen timer "fri".De har gode venner i barnehagen som de faktisk savner i ferier. Barnehagen blir jo nesten som en familie nummer to. Ikke rart når de ser hverandre mange timer hver dag. For meg er det sannsynligvis bare 3 mnd igjen av permisjonen jeg har tatt. Da blir det en helt annen hverdag enn husmor tilværelsen jeg bedriver nå. Man kan si det slik at jeg gruegleder meg litt... Jeg fatter ikke helt hvor tiden blir av, i går meldte jeg Hanna inn i skolen. Tenk at til høsten har jeg ei skolejente! Jeg har søkt om overflytting på Håvard og søkt Heine inn i barnehagen  her på Skåla. Skolen og barnehagen ligger rett ved siden av hverandre. 2011 blir nok et spennende år med forandringer for alle i familien.

Hanna elsker å leke med lillebror, og omvendt selvfølgelig:)

I dag har jeg valgt ut fliser til badet, tenker det kommer et hus innlegg i morgen. Det er gjort store fremskritt oppe og jeg begynner å se resultater;)  Med det mener jeg at når mannen har bygd vegger en hel dag, så er det jo litt tydeligere resultat enn når han har trekt ledninger en hel dag. Flinke handymannen min som står på time etter time, han er faktisk mere lei enn meg av bosituasjonen vår så han jobber effektivt om dagen!

 Håvard har begynt å interessere seg for perling, bra for finmotorikken ;)

Nå er det snart natta, Heine har våknet mange ganger i kveld og gråter, aner ikke hvordan natten blir. Håper på litt søvn, i morgen skal det vaskes klær og julepynten skal bort!

2 kommentarer:

  1. Bare en liten hilsen uten innhold fra meg. Du får hilse Kenneth!:)

    SvarSlett
  2. Ser en liten tass i lanullva genser, visst är det härlig ull!??
    Jag älskar både mitt sätt & vår dotters.

    God klem

    SvarSlett