søndag 23. januar 2011

Middagstips Januar - uke 3

Denne uken har det vært noen enklere middager, det blir ofte slik når det er bare meg og barna. På mandagen ble det Peppes Pizza, etter at vi hadde vært noen timer på badeland. Ellers ble det rester etter lasagne fra helgen på tirsdag, kylling wok m/ris på onsdag og Trondhjems sodd på torsdag. På fredag klarte jeg ikke å dy meg, så da ble det sushi (22 biter) og rester av det på lørdag. Ungene fikk fiskekaker og nudler :) På søndag, altså i dag fikk vi koteletter med potet og grønnsaker hjemme hos mamma og pappa :) Heldige meg!

Jeg liker veldig godt å lage mat, men føler det ofte blir veldig kjedelig. Innimellom er jeg skikkelig matlei og da blir det helt umulig å skulle lage noe. For å ikke stresse for mye med middag nå som jeg er alene, har jeg fylt opp fryseren med diverse barnevennlig mat som er enkelt å gjøre istand. Øverst på bildet ser dere en liten porsjonspizza fra Dr.Oetker, pizza mozzarella. Disse kostet bare 10 kr forrige uke. De er ferdig på 5 min i mikro på stekefunksjon, og helt grei å hive i seg på travle dager. I dag hadde vi slik pizza til lunsj :)

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Er stadig innom bloggen din og titter. Mye artig! Leo blir veldig fornøyd når han ser Hanna fra barnehagen på pc`en.

    Sushien ser skikkelig god ut :) Hvor er det du kjøper den?

    SvarSlett
  2. koselig ;) Sushien er kjøpt på coop Mega på fredag. Andre som har er Ica Maxi og fiskehandleren på bussholdeplassen. Alle er fra samme leverandør i oslo og kommer bare på fredager.Den på restaurant er selvsagt bedre, men et helt greit alternativ når man får den andre så sjelden ;)

    SvarSlett