lørdag 8. januar 2011

My Dolce Gusto





 I tillegg til nytt kamera fikk jeg denne kaffe maskinen til jul. Nå drikker verken jeg eller Kenneth kaffe, men jeg har lenge snakket om at jeg skal begynne. Mest fordi jeg er MYE våken om natten og VELDIG trøtt på dagen! Siden Kenneth ikke hadde helt troen på kaffedrikkingen min, valgte han en maskin som også lager varm sjokolade og istea. Dette var jo ikke maskinen jeg ønsket meg, men jeg er glad det ble den likevel. Jeg ønsket med en Nespresso maskin, men det var jo bare grunnet designen. Jeg hadde ikke sjekket hvilken maskin som lager hva. Nå er det en drøm å lage kaffe til gjester og til frokost i dag ble det varm sjokolade til far og til mor ;) Vi skal prøve oss på de forskjellige kaffe sortene også, vi har mange som er med melk! Kanskje blir jeg en durkdreven kaffe elsker og da kan jeg jo alltids ønske meg en flott Nespresso maskin til mitt nye kjøkken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar