mandag 3. januar 2011

Pepperkakehus knusing og mange besøkende!


Perfekt avslutning på julen, pepperkakehus knusingen var gjort på ca 0,5 sek. Legg merke til Håvard med egen drill!! Litt smaking, så var det hele egentlig over på under 5 minutter. Heine var vel mest fornøyd som fikk bitene rett i fanget på gulvet. Ellers var det et koselig besøk hos Hanne, ungene fikk lekt litt sammen og vi fikk sladret litt ;) Siden vi begge har bedre halvdeler som skal til Singapore på jobb denne måneden blir det vel kanskje flere playdates på oss, men pepperkake knusing er det heldigvis ett helt år igjen til.

Ellers må jeg si at jeg ikke er vant til all denne oppmerksomheten, jeg har i skrivende stund hatt over 700 besøkende på bloggen i dag. Litt skremmende for en som er vant til å blogge mest for venner og kjente ;) Men sånn går det når Nina i paradiset linker meg i sin blogg :) Det er super kjekt med flere lesere og håper noen bestemmer seg for å fortsette å stikke innom.

I morgen starter hverdagen igjen, 2 av 3 skal i barnehagen. 1 skal få sin andre behandling av en dame med varme hender, spennende!! Ellers skal julepynten bort og jeg skal gjøre unna litt praktiske ting som står og venter. Som vanlig i januar starter jeg ett nytt og sunnere liv. I skrivende stund sitter Kenneth rett over meg og spiser spekemat! Jeg må fint se på, da jeg har bestemt meg for at mat etter klokken seks er forbudt!! Nå skal jeg gå å lage meg en kopp grønn te ;)

3 kommentarer:

  1. Hei Eva og godt nyttår! Kom tilfeldigvis over bloggen din... Hvis du er rette Eva (Høyer?) så har nok vi gått på videregående sammen... Ellers har jeg gått året over deg på Langmyra og Bekkevoll.
    Så utrolig skjønn familie du har. Du virker som en utrolig flink mor og "husmor".
    Her kommer jeg til å følge med videre!
    Hilsen Jorunn Hustad Nilsen

    SvarSlett
  2. Godt nyttår Jorunn! Det er nok meg ja! Koselig at du titter innom. Jeg er titt og ofte innom Baby Comfort, der har jeg snakket med din søster mange ganger. Håper du har det bra! Du er vel ikke i Molde?

    SvarSlett
  3. Hei igjen! Nei, jeg er ikke i Molde. Bor i Brevik i Porsgrunn kommune. Jobber som sykepleier og har 4 barn i alderen 9,5 år, 7,5 år, 5 år og 3 år - så jeg har nok å henge fingrene i! Vi har også et gammelt hus fra 1924, som vi har total renovert - både innvendig og utvendig. Moro å få inspirasjon her på bloggen din...
    Forresten en nydelig plass dere har funnet - rett og slett idyllisk!

    SvarSlett