lørdag 5. februar 2011

Godt vær å være inne i!

Skikkelig kose lørdag inne, deilig frokost og bare ligge på sofaen i pysjen. Har hatt 3 døgn med relativt lite søvn og mange skift. Heine som ikke er i form. Han slagger og sikler i bøtter og spann og er skikkelig sutrete. Heller ikke matlyst så jeg regnet med det var flere tenner på vei. På fredag syntes jeg det var merkelig med såpass smerter at vi dro til legen. Stakkars liten har hals betennelse. Ikke rart han har vondt. I munnen har også slike hvite sår, skikkelig vondt og de svir. Han drikker heldigvis en del, men spiser ikke noe særlig. Oppi alt har han gått sine første skritt denne uken, holdt show for hele familien i går i bursdagsselskap til Malin og bestemor. Det er godgutten sin det! Slike siklesmekker har forresten vært veldig gode å ha denne uken.


Denne helgen er det Håvard som er på helga besøk hos bestemor og bestefar, han koser seg glugg i hjel der og har de begge i sin hule hånd :)
Her er det andre helgen på rad med sterk vind og storm i kastene. I dag måtte jeg ut og da noen bilder, herlig å kjenne naturens ville kraft så tett på. Litt for nært, for jeg ble kliss våt ;)


Det nye kostholdet går som en drøm, lager nye deilig oppskrifter hver dag. I dag har jeg laget brød. Ja, vekten har beveget seg i riktig retning også ;) Hanna undrer seg over at jeg alltid må ta bilde av maten min....lager kokebok sier jeg bare ;) Tenker jeg skal prøve å finne meg oppskrifter på mat som erstatter den maten vi er så glad i, og som er like god :) eksepelvis laget jeg moussaka med aubergine istedet for potetskiver denne uken! Mer om mat kommer i morgen!
Ha en god lørdag alle sammen, enten dere er inne eller ute i ruskeværet!

1 kommentar:

  1. Hei store lille Heine! tenk at du går, så spennende! tenker du er stolt:-). Bursdagsgave er kjøpt, men ikke sendt... kommer enten i posten el med tante June. God bedring! Klem fra oss i Stavanger

    SvarSlett