søndag 13. februar 2011

Karneval, helg og morsdag :)

Dagene flyr i godt selskap. Kenneth er hjemme igjen, kom som planlagt på onsdag.Det var deilig å få en voksen til inn i heimen igjen. Det var 3 glade barn som sprang han i møte ;) Nå er det helg igjen, jeg vet nesten ikke hva vi har gjort de siste dagene. Vips så var det helg liksom. Hanna Bertine er i lia denne helgen, i dag blir det morsdags feiring der med alle sammen.
På fredag feiret barna karneval i barnehagen, jeg sendte avgårde en skummel heks og Kaptein Sabeltann, begge to var lys våkne klokken seks og lurte på om vi snart skulle dra avgårde. Det ble en kjempe fin dag for de. Fredagen var jeg på shopping til meg selv, det er jammen lenge siden sist. Det ble nytt undertøy, bukse, topper, sko, lommebok og noen smykker ;) Noe av det ble kjøpt av Kenneth, slu måte å komme seg unna morsdagsgave og valentine oppmerksomhet, men helt greit for meg ;)
Jeg har gått 3 uker på lavkarbo nå, det er deilig å kjenne at kroppen blir lettere og at man går inn noen cm her og der. Ellers av helgen blir avslapping. Selv om solen skinner ute, blir vi for det meste inne. Vi er litt forkjølet, barna snufser og hoster.Jeg koser meg med kokkelering, i går laget jeg hjemmelaget sjokolade pålegg, det skal få et eget innlegg! Noen bilder av barna på karneval, Håvard ikke så begeistret for fototakingen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar