søndag 6. februar 2011

Middagstips Februar - uke 5

Da har jeg fullført uke 2 av lavkarbo kostholdet. Jeg bruker nettet for å få inspirasjon nå i starten, så lager jeg stort sett min egen vri på oppskriftene. Jeg aner  at dette ikke er så interessant for folk flest, og at jeg kunne startet en egen lavkarbo blogg. Men til syvende og sist gjør jeg det for min egen del, og jeg bestemmer jo over innholdet i min blogg ;) Mamma/Hus/lavkarbo blogg er vel fint :))
Sist jeg startet med dette skrev jeg dagbok over alle retter, irriterende å ikke ha den nå. Den ligger nok en plass, det slipper jeg nå, nå er det her på nett! Denne uken var jeg i bursdag, der ble det servert reker. Jeg hadde med eget brød og avocado ;) Baconsurret kyllibgfilet i dag, fylt med pesto og feta, skal love det var godt! Mamma og pappa var invitert ;)


I morgen må jeg handle, så kanskje skal jeg sette i gang planlegging av neste ukes meny. Planlegging er viktig. Handler man alt man trenger på engang er det penger spart, enn om man handler hver dag.

2 kommentarer:

  1. alt detta så veldig godt ut - kjem gjerne på lavkarbo-middag i altså:)
    utrolig at du rekk å lage så skikkelig middag når du e aleine med tre små, d e imponerende!

    SvarSlett
  2. Middagen lages stort sett når det bare er en hjemme, så etter barnehage henting er det bare å sette seg til bords ;)

    SvarSlett