mandag 21. februar 2011

Middagstips Februar - uke 7

Denne uken har jeg rett og slett glemt av hele fotograferingen til middag, derfor er de minste bildene lånt av matprat.no. Det er forresten en side som er mye i bruk til inspirasjon, mange oppskrifter kan man bare forandre litt på så er de lavkarbo. Ukens utskeielse er Sushi, jeg måtte bare ha det. Det var lørsdagskos denne uken ;) Det er godt å kjenne at kroppen blir lettere og at klærne passer bedre, noen til og med blitt litt for løse ;) Målet mitt er minus 1 kilo i uken, det har gått fint så langt. men jeg har skjønt at resultatene i cm bør også følges med på for der har det skjedd store forandringer ;) Og det beste av alt er at jeg koser meg med masse god mat hverdag, og er nesten aldri sulten!


Det morsomste denne uken er at jeg brukte sellerirot som jeg delte opp i staver og stekte litt på pannen, så i ovnen. Det ble som pommes frites, en god erstatning iallefall . I stedet for ris fungerer blomkål kjempebra, rives i maskin til de ligner på riskorn. Kjempe godt med masse saus på! Ungene likte det også, tenkte ikke over at de spiste grønnsaker!
Nå er det ny uke, og ny mat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar