mandag 28. februar 2011

Middagstips Februar - uke 8

Denne uken startet veldig bra, men noen utskeielser har det blitt. Denne uken som kommer blir det full skjerping. Jeg merker humøret faller i ett med blodsukker stigningen, når jeg ikke holder meg til lavkarbo maten. Det er heller ikke bra å gå ut og inn av ketose, da vil vektnedgangen gå tregere. Hjemmelaget tomatsuppe var ukas høydepunkt, det er bare knallgod! Ellers blir det mye egg, egg kan serveres på så utrolig mange måter. Fisk bør man minst ha en gang i uken, helst to.  Ellers ble det Fedon Burger fra burger king denne uken, den er et godt alternativ til de andre menyene og den smaker godt. Sushi er min store last og bål grillingen burde jeg stått over. Det er ukas virkelige fy,fy,fy ;)



1 kommentar:

  1. Så koselig blogg med mange fine bilder :-D Mye snadder her! Jeg også elsker sushi men bytter ut risen med blomkålris. Da blir det mer lavkarbovennlig :-D

    SvarSlett