mandag 14. februar 2011

Ny uke, nye muligheter

Jeg kjenner på luften at det våres, vel det er faktisk kaldt om dagen, men solen er kommet høyere på himmelen og varmer mere enn tidligere. Det er godt, jeg gleder meg til våren. I dag var hele familien ute av dørene klokken ni, Hanna i barnehagen, mens Håvard skulle på Øre, Nese og Hals avdelingen på sjekk. Det er ingen vei utenom med han heller, det blir mandeloperasjon i løpet av våren. Hanna tok de også i tre års alderen og fikk veldig økt livskvalitet etterpå. Jeg er livredd, men han er så mye syk stakkar. Han går med undertrykk i ørene, det var visst også uheldig i lengden. Men tilbake til dagen, far i huset fikk handlet lister til badet og jeg handlet litt mat før vi tok veien hjem igjen. I morgen kommer både rørlegger og glassmester for å fikse litt på badet. Vi må spesial bestille glassdør til dusjen. Nå begynner det faktisk å nærme seg at jeg kan si at vi har et bad! Lurer på om ikke et eget bad innlegg er på trappene ;) Ellers er uken åpen og vi får se hva den bringer med seg!
Jeg fikk verdens nydeligste morsdags kort fra Hanna i går, det må selvsagt foreviges i bloggen, ellers noen bilder av to små som storkoste seg ute sammen med bestefar i går ettermiddag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar