onsdag 16. mars 2011

32

Har hatt en fantastisk fin bursdag i dag. Fikk fine rosa Roser med mamma og hun har vært her og hjelpa til med gulvvask og klesvask, ikke minst lagt sammen klær som er det verste jeg vet. Jeg har laget en bedre middag og tatt ut kaker og is fra fryseren. Har hatt koselig besøk av familien. Har fått 2 nye Mari skåler og kivi telys holdere, stor saute panne og lekre små muffins på stett fat fra søstrene Grene.I kveld skal jeg legge meg i nyvaskede sengklær og nyte at jeg kan stå opp til ett rent og pent hus ;) En alle tiders bursdag, bare min kjære som manglet. Han er offshore igjen, 14 dager i Las Palmas denne gangen, så faktisk er han vel ikke offshore. Det var nesten som han frøs litt i dag, det var bare 18 grader......er det mulig. Vinter igjen her på Haganeset, håper at det blir bart igjen til helgen. Tusen takk til alle jeg kjenner for hilsen og gratulasjon på facebook og på sms, det er kjekt å bli husket på ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar