torsdag 24. mars 2011

Bloggbøker

Jeg har foreviget bloggen min i bokform og er så fornøyd. Jeg har skrevet om det tidligere også, men nå har jeg nettopp fått bok nr. 3  bloggen fra fra 2010. Bloggbøkene er bestilt her! Dette blir nok kjekke bøker å ha for barna i fremtiden også.









Rosene jeg fikk på bursdagen min forrige uke står fortsatt, så deilig med friske blomster. Jeg har savnet å ha litt blomster i hus, når vi kan ta i bruk resten av stuen skal jeg kjøpe litt flere planter og kanskje friske opp med friske blomster fast til helgen!

2 kommentarer:

  1. fine bøker, bli jo som et fotoalbum/minnebok! du e flink å dokumentere store og små hendelsa, bli kjekt for ungan når dem bli større:)
    ha en fortsatt fin søndag, Eva!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar i bloggen min!

    Sånne bøker ser smart ut - men spørs om jeg må skrive mer om ungene og mindre om interiør om det skal bli interessante bøker *fnis* God ide var det jo uanett om man vil ta vare på sine skriblerier for ettertiden


    Ha en god ettermiddag <3

    SvarSlett