lørdag 5. mars 2011

Playdate i vinterferien

På torsdag var Berit og Hanne på besøk med barna. Vi teller 8 barn når vi er sammen nå, det er jo litt :) De har vært sammen siden de var født så leken går lekende lett. 3 store jenter, Ella, Ida og Hanna leker fint sammen, det ble mye tegning inne før vi tok turen ut. Så har vi Enok, Håvard og Alva er typiske tre og fire åringer som farter litt rundt og liker godt litt rampestreker og erte litt disse store jentene. Til sist har vi Edit og Heine som ikke helt har oppdaget hverandre enda, men som sikkert blir perlevenner også:) Dessuten får de minste masse oppmerksomhet fra de største jentene.En herlig gjeng som jeg håper for mye glede av hverandre fremover.
Vi hadde hjemmelaget tomatsuppe til middag, servert med pasta, kjøttdeig og egg. Barnevennlig mat som alle likte ;)
Etter middag ble det lek i fjæra, det blåste godt og litt regn med ungene storkoste seg. Og mødrene fikk selvsagt skravlet masse sammen











I dag er det lørdag og vinteren er igjen ankommer Haganeset. Det har blåst storm i natt og lagt ned såpass mye snø at hagen er hvit igjen. Håper dette er siste krampetak for nå vil vi ha VÅR! I dag har jeg lagt masse babyutstyr ut til salgs på FINN, håper jeg for solgt slik at jeg får penger til stæsj jeg ønsker til oppussingen!

1 kommentar: