søndag 22. mai 2011

Helge aktiviteter

I dag har vi endelig gått naturstien som går nedover mot Nesje her på Skåla. Kjempefin tur i skogen som har raste plasser og info skilt langs hele veien. Vi gikk 2 km en vei i dag, der rastet vi med en gapahuk så gikk vi samme veien tilbake. Det er også mulig å følge turstien helt ut, 3 km tror jeg, så gå bilveien tilbake. Begge deler er fint, bilveien har veldig lite trafikk og går langs med sjøen. Ungene koste seg, men litt sliten på vei hjem igjen. Så fort Håvard sykler uten støttehjul, skal vi ta turen med sykkel :)

Mulig jeg også skal ta turen alene, trenger å trimme litt. Men så var det denne angsten for å møte elg da...kanskje best jeg sykler!










Ellers har vi bare vært hjemme og kost oss, bare Heine som ikke er i form. Håper han blir raskt bedre. Han har fått luftet seg litt da, blir så kjedelig å bare være hjemme. Dog han vet å kose seg der også...

Slik forvandler man en sofa til saccosekk!

Tilslutt noen bilder av familiens eneste kunstnersjel, denne jenten her elsker å male, tegne, perle ja det meste igrunn. Hun blir rett sur i barnehagen hvis de har hatt forming en dag hun har hatt fri!


Mor sjøl har vørt på loppemarked, jeg ELSKER loppemarked. Kanskje dukker det opp et innlegg eller to med mine bruktfunn ganske snart! Jeg skulle ønske det var loppemarked HVER helg!

I morgen begynner en ny uke, med nye muligheter! Kenneth drar på jobb og alenemors tilværelsen tar til igjen...


1 kommentar:

  1. Koselig tur, i nydelige omgivelser og vær.
    Utrolig viktig å la ungene få omgås i naturen :o)
    Ha en super uke :o))

    SvarSlett