mandag 27. juni 2011

Dag 17 - Daftölandet

Tro det eller ei, vi våknet til øsende pøsende regnvær i dag. Lurer på om det hviler en uværs forbannelse over oss. Jeg var litt forberedt siden vi sjekket værmeldingen i går, men jeg ville ikke tro på det. Har aldri vært så opptatt av værmeldingen før som nå. Vi følger den time for time, skal si den stemmer godt også. Men i ettermiddag lysnet det, solen kom og nå skal den visst bli ei stund :) I regnværet i dag har vi vært mest inne, sett tv, spilt ds og spist godteri. Jeg har vasket klær , vasket klær og vasket klær!!! Det er et slags booking system som ikke fungerer her, ser ut som først til møllen er beste måten. Godt jeg bor nære. Ellers er det nylig åpnet et nytt lekeland her, Daftöland! Den flotte lekeplassen som har vært her, er gjort om til lekepark. Man må betale seg inn og det er diverse aktiviteter. Vi kjøpte et ukespass. Litt skuffet, det var fortsatt litt byggeplass der, men det blir nok veldig bra tilslutt. Vi har grillet middag, lekt utenfor vognen i ettermiddag. Veldig glad ungene har med seg sparkesykkel, den er mye brukt. Vi har også satt opp strandteltet og et leketelt som ungene fikk av farmoren sin når vi var der. Heine pludrer rundt, så såre fornøyd med tilværelsen. Tenk å være så fri, glad og bekymringsløs :) Nå har vi rømt inn, ble spist opp av myggen! Her kommer noen bilder fra lekeparken og fra vognen :)



















1 kommentar:

  1. Ååh, det ser ut som at dere koser dere skikkelig. Og tømmerrenna er kjempe morsom. gleder meg til å ta med barna på tivoli i sommerferien.

    Kos dere videre.

    -Theashus-

    SvarSlett