onsdag 29. juni 2011

Dag 18 og 19 - Endelig skinner solen på oss!

Nå har vi skyfri himmel og det er godt og varmt. Det var etterlengtet. Vi har brukt dagene til bading, krabbefiske og soling, har bare vært på campingen. Både ungene og vi voksne storkoser oss. Et besøk på daftølandet igjen i dag, ett par timer der er nok om dagen. Ellers har vi kjørt daftetoget både i går og i dag. Og besøkt den nordre stranden i går og den sødre stranden i dag.. Området her er enormt, mye å se, så å gå er ikke ille. Ellers er jeg oppspist av mygg, klør meg til blods og har STORE kuler. Eter allergi tabletter da jeg har funnet ut at det hjelper.
Jeg bare må si at campinglivet fascinerer meg stort, vi møter all slags campere, unge og gamle, med vogn, bo biler og telt. Mangfoldet er så stort og jeg slutter aldri å bli overasket over hva folk farer med. Jeg er hodestups forelsket i dette livet,det er vel sånn at du enten hater eller elsker det. Vi har alt vi trenger her, gode senger, stor "terrasse" og hage! Ungene springer på lekeplassen, sykler seg en tur og bare leker hele dagene. I går var det krabbefiske tävling, og gjett hvem som vant. Joda, vi fikk den største krabben!!
Mange organiserte aktiviteter her, i går fikk ungene med seg ansiktsmaling. Men det er ikke noe stress, er vi i vognen, merker vi ikke dette livet rundt oss. Heine er høyt og lavt, mye trasking etter han. Så å sitte i en stol og lese bok kan jeg se lenge etter. Om noen år kanskje...
Bare 3 dager igjen.....ååh, man skulle levd slik hele sommeren. Spørs om vi ikke må finne en fast plass til denne vognen vår! Akkurat nå handler livet bare om å være, håper å ta med meg den tanken hjem, alt for mye pes om rydding, klesvask og annet kjas og mas i hverdagen. Nå nyter jeg å plastre skrubbsår, smøre solbrente rygger, bade skitne kropper hver kveld og sitte å slappe av under teppet ute når barna har sovnet :)




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar