søndag 19. juni 2011

Dag 9 - Besøk på det Tekniska Museet

Jeg begynner å skjønne at jeg har bommet på pakkingen, i morgen må det vaskes klær da alle genserer og bukser som var med er oppbrukt. Det var ikke så mange, men sommerklær derimot, ligger fint ubrukt i skapet. Joda, vi har hatt fine dager også da, men regnværsdagene tar helt knekken på alle minner. Alt jeg ser er regn, regn, regn. Støvlene mine og regn jakken henger så fint hjemme på Haganeset. Heldigvis var jeg fornuftig nok til å ta med til barna. Vi har derimot ikke trengt regnklær hele dagen, for vi har vært på Tekniska Museet. Det var super kjekt for liten og stor, der slo vi ihjel hele 5 timer. Første gang jeg er på Teknisk Museum. Mye å se, selv om ikke alt var like spennende. NASA utstilling var vel trekkplaster, men sto visst ikke helt til forventningene til far sjøl her. Men veldig kjekt at det var så mange ting å teste ut. Her syntes ungene det var like kjekt som oss,jeg var skeptisk om de var for små, men det gikk helt fint. Vel Heine teller kanskje ikke, men han har smilt som ei sol hele dagen han også. Inne på facebook i kveld kan jeg se at solen skinner hjemme, det er typisk altså, det er best solen skinner i morgen. Da har vi store planer ute på Djurgården! Regner det, så skal vi vel kose oss likevel. Ellers er jeg superglad for ar mannen er en dyktig sjåfør og for at hans bestevenn heter GPS. Ikke noe problem å ta en liten runde gjennom Stockholm sentrum i dag når ho mor ønsket det :)
På campen fikk vi besøk i ettermiddag, andemor og andefar  + en singel andemor. Stakkars hun ble jaget bort av andefar, for det var kona hans som skulle få all maten ja, ikke lett å være and heller :)
Til kvelds ble det pizza og film, Grandiosa og Cars! En liten kar sliter med å finne søvnen i kveld, han sovnet på vei tilbake i dag. Nå spiller han DS og er tørst ganske ofte....det kribler nok litt ekstra, om 3 dager fyller han 4 år!














 Trangt om lekeplassen i en campingvogn, men det løser barna slik :)

1 kommentar:

  1. oi, så kult med verdensrom avdeling:) skulle ønske de hadde det på teknins museum i oslo også;)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett