lørdag 2. juli 2011

Dag 20 og 21 - Shopping og kos

Dagene går dessverre alt for fort. I morgen er det siste dagen av ferien for denne gangen. I går var vi på bytur i Strømstad. Kjempekoselig sentrum der, overraskende fin by. Må innrømme at jeg tidligere kun har vært på system bolaget der :) Vi spiste deilig Sushi og ungene fikk kyllingspyd og ris m/peanøttsaus. Maten var kjempegod! Vi kjøpte tidenes største softis, jeg ba om 3 små softis i beger til barn. Fikk de digreste dere kan tenke dere, hun spurte hyggelig om de var små nok. Jeg bare stotret frem et ja. Hun kunne umulig skjønne hva jeg mente. Skulle tatt bilde av herligheten, men plutselig begynte regnet å øse ned og hele fotograferingen ble glemt. Isene havnet tilslutt i søpla enda jeg og Ken hjalp til med spisingen. Så i går og i dag har vært litt shopping dager for min del. I dag har jeg og Heine vært på tidenes shoppingrunde. 6 timer på Nordby, kortet brann i lomma. Husker ikke sist jeg handlet så mye til meg selv, det var på tide! Heine var til tider litt utålmodig, men med mat og søvn innimellom gikk det veldig bra. De andre har kost seg på campingen og jeg kom hjem til dekket bord og grillmat :) I kveld var Hanna og Håvard sent i seng, mange barn og leke med i "gata", stas og bli kjent med nye barn. Skitne som fy, så det var greit å ta et bad før hodet traff puta. I morgen er det meldt regn så vi får se hva dagen bringer. Vi skal iallefall, handle mat, godis og litt drikkevarer å ta med hjem :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar