fredag 8. juli 2011

Nå nyter vi dagene så godt vi bare kan. Det har vært 3 dager med sommervær nå, og vi har vært ute fra morgen til kveld. Det er nå vi kan virkelig nyte paradiset vårt ;) Det er så deilig å ikke skulle noe, bare være her og ikke følge klokken. Vi soler oss, bader, leker med barna og jobber innimellom. Kenneth har fått laget ferdig parkeringsplassen, 4 lastebil lass med fyllmasse er på plass. Jeg har ryddet litt her og der. Naust, uthus og lekebua blir fort rotete og full, så her gjelder det å rydde unna og kaste litt nå og da. I dag har vi blåst opp badeleker som ungene fikk i vinter, så kjekt at det endelig er litt badetemperatur. Spørs om vi ikke må kjøpe inn noe som er kjekt for oss voksne også :) Aller helst hadde vi ønsket oss en flytebrygge også. Der er mye man kan drive på med når man bor sånn.
En notis til meg selv, holde vedlike blomster, luke og vanne er IKKE kjekt. Jeg har annet å gjøre når sommeren først kommer :) Så neste år når jeg er skikkelig våryr og lyst på noe fint rundt meg ute, IKKE kjøp blomster. Jeg lurer meg på om vi heller bare skal plante litt trær her og der. Jeg har ikke grønne fingrer, sånn bortsett fra noen dager i mai for da er det så kjekt og ordne det til ute. At jeg aldri skal lære! Jeg må ha en vedlikeholds fri hage. Hihi, spørs om det finnes da  Jeg har helt siden i vår ønsket med paviljong og utekjøkken i hagen, jeg vet det blir med tiden.  Nå har vi satt campingvognen der med fortelt, så nå har jeg alt jeg trenger :) Det er så koselig, så slipper jeg å løpe inn og ut, opp og ned fra huset hele tiden. Vi ligger helt ytterst på neset her også, så innimellom er det mye vind. Nå har jeg ly og kan nyte solen selv om det blåser! Kjøpte en sånn hvit billig paviljong til under 200 kroner, for 2 dager siden. I dag var det knekt, så slikt er ikke holdbart hos oss.Nå regner det ute, litt sommerregn om kvelden og natten er helt greit så lenge solen skinner i morgen :)












5 kommentarer:

  1. Hei :) Jeg sitter her og kikker på turer, og da dukket din gamle blogg opp... Jeg søkte på Gustavsvik camping, kan du anbefale denne campingplassen for oss med ei jente på 2 år?

    Sommerhilsen fra Marit:):)

    SvarSlett
  2. Hmmm ser forresten att det er samme bloggen :/ vet ikke helt va som skjedde i toppen her :)

    SvarSlett
  3. Ser ut som dere virkelig nyter dagene til det fulle.

    Flott blogg du har. Legger meg til som følger jeg

    SvarSlett
  4. dette er en test :)

    SvarSlett
  5. hallo alle sammen.

    SvarSlett