lørdag 27. august 2011

Vannkopper igjen

Nøyaktig 14 dager etter at Hanna hadde vannkopper brøyt det ut hos begge guttene. Jeg trodde han Heine fikk det forrige helg, men det var falsk alarm. Han hadde feber og ett par prikker, men ikke mer. Nå er det ikke tvil. Guttene er hardt angrepet og det har vært noen vonde dager. På søndag og mandag kom det nye prikker hele tiden, men fin form. Tirsdag kom det flere prikker og feber. Onsdag er ILLE, prikker overalt og rundt 40 i feber. Torsdag begynner de å tørke ut og fredag begynner formen å stige betraktelig. Natt til tirsdag, onsdag og natt til torsdag er så ille at jeg knapt sover. De skriker på omgang og det KLØR! I dag fredag har de vært ute og lekt og det ble litt vassing i sjøen også, hos Heine er de fleste uttørket, men Håvard har noen igjen. Men det går vel lang tid før alt er borte. Hanna var utrolig heldig, hun hadde noen få prikker bare. Men nå har alle tre hatt det, og godt er det! Utrolig dårlig timing, jeg med ny jobb og Kenneth offshore. Vi har delt oss, Ken en uke hjemme og jeg en uke+++ hjemme. Legger med noen bilder av guttene og av den deilige sommerdagen vi har hatt i dag. Hanna har reist på hytte tur i helgen, så det er bare meg og guttene, vi skal kose oss og bli helt friske til ny uke :)












1 kommentar:

  1. Å nei! Det var mange kopper! Stakkars.. godt det er på retur, og dere blir ferdig med deg. Vondt å se på når ungene har det så ille, og man ikke kan gjøre noe.
    God bedring :).
    Ps. for en drømmefjære!

    SvarSlett