lørdag 31. desember 2011

Godt Nyttår!

Vi har feiret nyttårsaften i lia sammen med bestefar, bestemor, oldefar, Tommy og Marius. Deilig middag med pinnekjøtt og fruktsalat med krem til dessert. Vi tyvstartet litt sammen med barna og sendte opp litt fyrverkeri og lyste litt med stjerneskudd. Heine syntes det var litt skummelt med pang,pang overalt. Nå er vi vel hjemme igjen, guttene sover, Hanna prøver å holde seg våken, men har sovnet nå i skrivende stund ser jeg. Om en times tid går vi inn i ett nytt år, jeg gleder meg som alltid til en ny start. Kjenner jeg Kenneth rett så lyser han opp Haganeset i år også med det flotteste fyrverkeri!






















3 kommentarer:

  1. Så fine nyttårsbileter! Eg stod i går og ropte over smellinga "har ikkje vi sånn fyrverkeri-innstilling på kameraet vårt?" Ingen høyrte eller svarte, så da vart det ingen bilder på oss.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Har fulgt med bloggen din en god stund, og synes det alltid er så koselig å titte innom.
    Nydelige barn du har :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, kjekt med kommentarer fra lesere. Jeg tenker alltid at det er bare familien som leser, men det er så hyggelig når dere som følger med kommenterer, så vet jeg at dere er der. Jeg er nok ikke flink nok selv heller.

    SvarSlett