lørdag 17. mars 2012

Bjorli Vintercamping

Vi har satt campingvognen på Bjorli vinter camping og nyter helgene med litt vinteraktiviteter.
Helgen 10 - 12 mars (lør -man) hadde vi vår første overnatting.






Helgen 16 - 18 mars.
Bursdags helg for mor selv og bare Hanna og Håvard som er med. Heine er lia med bestemor og bestefar.
Kjekt for Hanna og Håvard å ha oss for seg selv. Første gang på alpinski, stor stas!! Pappsen hadde heller ikke glemt sine kunstner på snowboard. Der er veldig kjekt å stå på ski, skal ikke bli syv år til neste gang!







          Guttene spiller Angry Birds på hvert sitt leketøy

Koselige bursdags blomster og sjokolade som jeg fikk med pappa i går pynter opp!

4 kommentarer:

  1. Wow! Imponert over dere som oppsøker snøen og setter i gang på alpint! Aller mest imponert er jeg imidlertid over snowboard-kongen! Kos dere videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra jeg har evnen til å imponere =) Det var gøy å prøve seg på brettet igjen, er vel som Eva sier, 7 år siden sist. Litt rusten, men det gikk overraskende bra. Ingen beinbrudd eller lignende =)

      Slett
  2. Kan jeg spørre hva du har i hånda på bildet der du schlapper av i sofaen? Jeg luftet mine slalomski fra 91 i vinter, gikk bravdet og! Ble skikkelig gira og husket hvor artig det var back in the days!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en iShit jeg har fått til foreningsarbeid....

      Liker det ikke, men må mann så må mann vet du =)

      Slett