onsdag 21. november 2012

August - sen sommerens nytelser

Hverdagen er tilbake med arbeidsliv og det som følger med, men vi har flotte ettermiddager her på Haganeset som vi nyter fullt ut! Det er bare mobil bilder i dette innlegget.



Feriens goder fra svenskehandelen nytes også :)

Venner på trampolinen og utforskning og kos i fjæra.

Båten kom ikke lenger enn ned i fjæra denne sommeren, motorproblemer, men vi lekte mye at vi var på båttur ;)


August og rips og bær modnes, siden vi flyttet hit har det blitt tradisjon med ripsbærgele og solbærsaft!
Jeg fikk flott saft kasserolle av mamma i fjor, da er det mye enklere enn metoden jeg har brukt før.







Vi beholder litt feriefølelsen utover i august, pappsen er på jobb og vi nyter en lørdag på Egon

Barna får ligge i dobbeltsengen å se tv om kvelden og mor koser seg med sushi..

Deilige dager i hagen og heldig er han som kan nyte en dubb under et tre...





Venner og gode naboer på besøk, smoothie med jordbær og bringebær smaker godt!



Dobbel nytelse av soft is med oreo og pikekyss.....Håvard elsker Burger King :)

Så kommer pappsen hjem og har med seg flotte roser til mor ♥♥

NB : siden jeg skriver dette i november kan jeg ikke huske om det var regnværs dager på denne tiden, iallefall er de ikke foreviget av fotolinsen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar