onsdag 21. november 2012

Tidenes oppdatering


Neimen nytt innlegg jo, her har det jammen vært stille en stund. Jeg skylder på utviklingen, siden sommeren har det gått i mobilbilder og instragram som er en app der man kan dele bilder med venner :) Der har vi vært aktiv og særdeles flittige noen dager. Noen kamera bilder har jeg vel tatt innimellom, men jammen ikke mange. Siden jeg ønsker å få bloggen min inn mellom 2 permer i en bloggbok må jeg bare følge opp og oppdatere det siste halve året her fremover. Jeg forventer ikke at mange gidder å se eller lese, men må gjøre det for min  egen del :) Så får vi se hva 2013 bringer på bloggfronten :)

 Her er 3 års blogging fra Evamor bloggen. Oss på Haganeset 2010 - 2011 er i produksjon nå. Det er veldig kjekt med disse bøkene spesielt siden alle bilder vi har er digitale og ingen er fremkalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar